UWAGA!!!

Uprzejmie prosimy wszystkich opiekunów drużyn biorących udział w etapie miejskim i powiatowym turnieju BRD o dokładne zapoznanie się ze zmianami w regulaminach. Szczególną uwagę muszą zwrócić opiekunowie drużyn ze szkół podstawowych.

 

Decyzją Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 11 i Naczelnika Wydziału Ruchu Drogowego KPP w Ostrowie Wielkopolskim ustalone zostały terminy miejskich i powiatowych eliminacji TURNIEJU BEZPIECZEŃSTWA W RUCHU DROGOWYM w Szkole Podstawowej nr 11 w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Batorego 2.

 

ETAP POWIATOWY - odbędzie się 15 maja 2014r. o godz. 1000 

  • Regulamin TBwRD -SP- na dzień 21.02.2014r. - KLIKNIJ
  • Regulamin TBwRD -GIM- na dzień 21.02.2014r. - KLIKNIJ

Poniżej dołączamy druki zgłoszenia drużyn (uczestnicy+opiekun) - prosimy o wypełnienie poniższych druków i odesłanie ich na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. najpoźniej na 5 dni przed datą danego etapu.

 

Przypominamy, że Uczestnicy Turnieju muszą posiadać i przedstawić do wglądu:

- kartę rowerową,

- legitymację szkolną,

- pisemną zgodę rodziców lub opiekunów prawnych na udział w Turnieju (zgody dostarcza opiekun w dniu odbywania się danego etapu Turnieju),

- pisemną zgodę rodziców lub opiekunów prawnych na publikację wizerunku (zgody dostarcza opiekun w dniu odbywania się danego etapu Turnieju),

- zaświadczenie lekarskie lub oświadczenie rodziców (opiekunów) o braku przeciwwskazań zdrowotnych do udziału w Turnieju.