Disney Channel i Disney XD wraz z Fundacją Dzieci Niczyje rozpoczyna 14 stycznia ogólnopolską kampanię "Dodaj znajomego". Ma ona uświadomić dzieciom i młodzieży negatywne skutki tzw. "hejtowania" i zachęcić do przeciwstawienia się niewłaściwym zachowaniom w sieci.
Kampania jest odpowiedzią na hejtowanie jako poważny, a stale bagatelizowany problem dotykający młodych ludzi w Internecie. Jej przekaz adresowany jest zarówno do ofiar hejtu, jego świadków jak i samych hejterów – tłumaczy cel kampanii "Dodaj znajomego" Łukasz Wojtasik z Fundacji Dzieci Niczyje. Kampania z jednej strony powinna uświadomić młodym ludziom konieczność osobistego przeciwstawiania się hejtowaniu, a z drugiej - pomóc rodzicom, nauczycielom, czy starszemu rodzeństwu wspierać dzieci skrzywdzone tą formą przemocy w sieci – uzupełnia Wojtasik.
Zapraszam do dalszej lektur na kampaniespoleczne.pl - kliknij