Deklaracja dostępności Szkoła Podstawowa nr 11 im. Mirosława Ferića w Ostrowie Wielkopolskim
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Mirosława Ferića w Ostrowie Wielkopolskim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Szkoła Podstawowa nr 11 im. Mirosława Ferića w Ostrowie Wielkopolskim.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Brak sformułowanych napisów dla niesłyszących w odniesieniu do filmów prezentowanych na stronie.
- W częściach strony stworzonych przed 2018 rokiem znajdują się fragmenty treści będące faktycznie listami elementów ale nie są one zdefiniowane w kodzie strony jako listy.
- Część archiwalna strony szkoły zawiera linki prowadzące do dokumentów do pobrania, które nie zawierają informacji o ich formacie oraz rozmiarze.
- W częściach strony stworzonych przed 2018 rokiem są elementy nietekstowe, które nie mają przypisanego poprawnie sformułowanego atrybutu alt.
- Zdarzają się przypadki akronimów i skrótów, które nie muszą być zrozumiałe dla wszystkich.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
- Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Dyrektor szkoły - Małgorzata Lubojańska
- E-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Telefon: 62 736 51 81
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim
- Adres: Al. Powstańców Wielkopolskich 18; 63-400 Ostrów Wielkopolski
- E-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ,Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Telefon: 62 58 22 400, 62 591 78 88
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
- Szkoła posiada podjazd do wejścia głównego przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
- W szkole znajduje się toaleta dostosowana na potrzeby osób niepełnosprawnych.
- Budynek nie posiada windy dostosowanej na potrzeby osób niepełnosprawnych.